Obchodní podmínky

Vše o nákupu

Obchodní podmínky pro zásilkovou službu

1. Zákazník je povinen před započetím nákupu se seznámit s těmito obchodními podmínkami pro zásilkovou službu, s reklamačním řádem a s návodem pro nákup v internetovém obchodě.

2. Uzavírání smlouvy o nákupu zboží v internetovém obchodě se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb.,ve znění pozdějších předpisů, zejména §52 a násl. (pro fyzické osoby) a příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku č. 513/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů ( pro právnické osoby).

3. Cena za zboží je smluvní a neobsahuje náklady na zaslání zboží.

4. Objednané zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty (obchodní balík).  Za poslání balíčku dobírkou je cena jednoho obchodního balíku 149,- Kč, při platbě předem na bankovní účet je cena balíku 80,- Kč. Pokud si přijedete objednané zboží vyzvednout přímo do výdejního místa -  Metrový textil ALLA, Na Vrších 320, 285 06 Sázava, bude přepravní poplatek 0,- Kč.
Při posílání balíčku do zahraničí bude započítána cena přepravy balíčku, podle ceny, kterou určí pošta. Na příklad na Slovensko stojí přeprava balíčku s dobírkou přibližně 250Kč.

5. Je-li zboží na skladě, je zásilka vyřízena do 10 pracovních dnů. V případě, že zboží není na skladě, budete telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu kontaktováni.

6. Dle §53 ods.7 Občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Povinností zákazníka v tomto případě je vrátit zboží na adresu odesílatele nepoškozené, nepoužité, v původním stavu i v původním obalu spolu s kopií dokladů o nákupu zboží a písemným návrhem na odstoupení od smlouvy. Další podrobnosti najdete v odstavci Odstoupení od kupní smlouvy.

7. Návrh na uzavření smlouvy bereme jako závazný v okamžiku elektronického odeslání objednávky. Jestliže se po jejím odeslání rozhodnete objednávku změnit, kontaktujte nás do jejího odeslání telefonicky nebo e-mailem.

8. Ve svém vlastním zájmu uveďte v objednávkovém formuláři při registraci pravdivá a přesná data, abychom Vám mohli zboží řádně a včas doručit.

9. Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku a to zejména z důvodů nemožnosti zajistit zboží. V takovém případě je zákazník vyrozuměn ve lhůtě expedice.

10. Součástí obchodních podmínek je i reklamační řád

Ochrana osobních údajů

1. Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem

2. Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo použít registrační údaje pro zaslání informací o akcích a sortimentu. Požadavek zákazníka na zrušení zasílání těchto informací bude akceptován.

Tento nákupní řád platí od 1.1.2014

Odstoupení od koupní smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu)

1. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrací zákazník zboží do 14 dnů.
2. Náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.
3. Vrácené zboží je nutné zaslat v řádném obalu, v pořádku - nepoškozené spolu s doklady o koupi zboží nebo formulářem (ke stažení zde) pro vrácení zboží.
4. Přijaté finanční prostředky za vrácené zboží vrátíme do 14 dnů po odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamační řád pro zásilkový obchod.

1 Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.

2. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.

3. Kupující je povinen prohlédnout a přepočítat zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že došlo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

4. Reklamace poškození zboží vzniklé přepravou, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné reklamovat neprodleně po jejím odhalení, tj. nejpozději do 2 dnů. Pozdější reklamace poškození zboží již není možné uznat, protože vypršela pojistná doba přepravní společnosti.

5. Reklamace a to formou zásilky nebo osobní návštěvy se přijímají pouze na adrese prodejního skladu Metrový textil a galanterie, Na Vrších 320, 285 06 Sázava. Osobní návštěvu, prosíme avizujte na tel. 603 564 231603 564 231 nebo 737 534 249 .

6. Reklamované zboží je nutné zaslat v řádném obalu spolu s kopií dokladů o nákupu, řádným popisem závady a nárokem, který se uplatňuje.

7. Reklamace se vyřizují do 14 dnů ode dne doručení zboží do prodejního skladu.
You'll need Skype CreditFree via Skype

« zpět

Doprava ZDARMA

Od 15 000 Kč pro každý nákup

Rychlé doručení

Doručení zásilky do týdne

Bezpečný nákup

100% bezpečné nakupování a platba